لوله‌بازکنی لواسان 09374010131تخلیه چاه+فنرزنی+چاه بازکنی

 

لوله بازکنی لواسان بزرگ وکچک۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶رفع گرفتگی لوله شبانه روزی ارزان

 

دستگاه لوله بازکنی چیست؟وچطورکارمیکند؟طرزکاردستگاه لوله بازکن

آموزش لوله بازکنی لواسان در خانه

خرید وفروش دستگاه لوله بازکنی لواسان/تهران

لوله کشی لواسان تاسیسات۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶لوله بازکن فنرزنی

لوله بازکنی لواسان بزرگ

فنرزنی ولوله بازکنی لواسان کوچیک

لوله بازکن لواسان

فوری۲۴ساعته شبانه روزی،پرداخت بعد از انجام کار ۱۰۰% تضمینی،بدون کثیف کاری با جدید ترین دستگاها در پردیس،۲۰ دقیقه ای به محل مورد نظر شما میرسیم زیر قیمت همکاران و اتحادیه با دستگاه های تمام اتوماتیک و ..

 

لوله‌بازکنی جوادیه تهرانپارس
لوله‌بازکنی جوادیه تهرانپارس

لوله بازکنی در لواسان کوچیک با کاربردی ترین روش ها در کمترین زمان با ارزان ترین قیمت برای شما عزیزان انجام میپذیرد. لوله بازکنی لواسان با بیشترین سابقه کسب تجربه در زمینه ی باز کردن انواع لوله ها با مشکلات و دلایل گوناگون گرفتگی انواع لوله میتواند شما عزیزان را همراهی نماید.فاز۱پردیس

پاسخگویی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای ارائه ی خدمات با ارزان ترین قیمت و رعایت پروتوکل های بهداشتی برای تماس با ما تنها کافیست روی تماس کلیک کنید

لوله بازکنی وچاه بازکن لواسان بزرگ با انواع دستگاه های سیمان شکن و رسوب تراش پیشرفته و پرقدرت از قبیل(ژنراتور آلمانی،واتر جت، تراکم هوا با فنرهای رسوب تراش و فولادی سرویس دهی از نزدیک ترین نقطه به شما بدون تعطیلی حتی شب ها فعال می باشد.لوله بازکنی پردیس با دستگاه های بروز و سرویس کاران حرفه ای انجام می شود برای لوله بازکنی در محدوده پردیس به صورت شبانه روزی می توانید با شماره ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ تماس بگیرید

بهترین لوله بازکنی لواسان فشم

گرفتگی لوله فاضلاب در خانه کابوس وحشتناکی است، که به طور حتم هر کدام از ما حداقل یکبار آن را تجربه کرده ایم.

خدا نکند لوله فاضلاب در خانه گرفته شود، تمام ریتم زندگی به هم می ریزد. اگر لوله فاضلاب سینک ظرفشویی گرفته باشد، با کوهی از ظرف نشسته روبرو هستیم که حسابی ما را کلافه و سردرگم کرده است.

اگر گرفتگی در لوله فاضلاب توالت یا حمام باشد، نمی توان یک دستشویی ساده رفت یا یک دوش کوتاه گرفت و باز هم آرامش ما به هم می ریزد.

بنابراین فرقی نمی کند لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی مسدود شده یا لوله فاضلاب حمام یا توالت ایرانی یا فرنگی گرفته، در هر صورت باید برای برگرداندن هرچه زودتر آسایش به خانه به دنبال درمان فوری این مشکل باشیم.

زنگ زدن به اولین شماره تلفن لوله بازکنی لواسان سدلتیان است

در همان موقع است است که ما متخصان خود را با کمترین زمان به محل گرفتگی شما میفرستیم

لوله‌بازکنی پردیس
لوله‌بازکنی 

لوله بازکنی با فنردر لواسان بزرگ

در واقع پر کاربرد ترین و متداول ترین روش برای باز کردن لوله ها در بیشتر موارد استفاده از دستگاه های فنر لوله باز کن است که در جهت رفع گرفتگی لوله ها استفاده می شود، این فنر ها در قطرها و اندازه های مختلف برای انواع لوله ها وجود دارند این تشخیص که از کدام فنر با چه اندازه ای استفاده کند توسط نیروهای مجرب و توانای لوله بازکن تشخیص داده میشود و رفع گرفتگی لوله ها به طور کامل و بدون ایجاد خسارت و دردسر و یا کثیف شدن منزل در کمترین زمان ممکن انجام میشود .

 

لوله بازکنی خاک سفید
لوله بازکنی 

 

این روش برای زمانی که لوله ها با مو و آشغال های این چنینی گرفته شده است استفاده میکنند .

 

آموزش نحوه فنر زدن لوله با دریل

برای استفاده از این دستگاه شما می بایست ابتدا فنر لوله بازکنی سردریلی را فراهم کنید. برای اتصال فنر به دریل زائده ای وجود دارد که می توان با آچار سه نظام این اتصال را انجام داد.

 

بعد از اتصال سر فنر را در لوله ای که دچار گرفتگی شده است قرار می دهیم. دستگاه فنر لوله باز کنی دریلی دارای دکمه ای می باشد که با آن می توان شروع به کار و میزان چرخش را کم و زیاد کنید. ابتدا میزان چرخش را از کم شروع کنید و کم کم سرعت آن را زیاد کنید تا عوامل گرفتگی رفع شود.

 

از آنجایی که استفاده از فنر لوله بازکن دریلی ممکن است برای افراد مبتدی سخت باشد و آسیب های جسمانی و مالی ایجاد کند بهتر است که این امر را به متخصصین لوله بازکنی بسپارید. درلوله باز می توانید با نزدیکترین لوله بازکنی پردیس به منطقه خود در هر ساعت از شبانه روزی تماس بگیرید.

 

فنر لوله بازکنی دریلی چقدر در رفع مشکل موثر است؟

معمولاً فنر زدن لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه، حیاط و… از جمله راه‌ هایی می‌باشد که حتما نتیجه بخش بوده و گرفتگی لوله را برطرف می‌کند.

ابتدایی ترین مرتبه از روش های فنر زدن، روش فنرزدن دستی می باشد که به علت سرعت کم فنر در چرخش، تاثیر آن به اندازه کار با فنر لوله بازکنی دریلی نیست، ولی تنها ضعف این دستگاه ها سنگینی آنها و حجم زیاد آنها می‌باشد.

به دلیل سنگینی و حجیم بودن این دستگاه ها، افراد به این نتیجه رسیده‌اند که با بستن یک فنر ساده به سر دریل، به لوله بازکنی با فنر دریل بپردازند و انسداد لوله را برطرف کنند.

 

 

لوله بازکنی بهداشتی در لواسان

یکی از اصلی ترین خدمات ما لوله بازکنی لواسان بزرگ بهداشتی با کادر مجرب و کمتر از نیم ساعته به سراسرپردیس و حومه می باشد کافیست با ما تماس بگیرید. بیشترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب آشپز خانه یا لوله فاضلاب لباسشویی این است روغن وغذای ته مانده ظروف وکولک لباس که وارد لوله میشود در داخل لوله فاضلاب ته نشین شده وبه مرور زمان روی هم انباشته میشود و لوله شروع به بستن روسوب می کندومسیر لوله باریک شده و باعث گرفته شدن مسیر میشود

لوله بازکنی فوری لواسان

تیم متخصص و حرفه ای شرکت لوله بازکنی فوری لواسان کوچیک از قدیمی ترین شرکت های خدمات ساختمانی با کادری ماهر و با سابقه در شهر لواسان است که خدمات گسترده ای را در زمینه تاسیسات ساختمان ارائه می کند و از جمله خدمات این شرکت می توان به تخلیه چاه فاضلاب، تشخیص گرفتگی لوله های فاضلاب به کمک تجهیزات پیشرفته و باز کردن گرفتگی لوله ها به کمک تکنسین های مجرب و کارآزموده اشاره کرد.

لوله بازکنی
لوله بازکنی

شرکت خدماتی لوله بازکنی فوری بیش از۲۰ سال است که در پردیس فعالیت دارد و خدمات متنوعی را در سراسر شهرپردیس و تمامی محله ها به مشتریان خود ارائه می کند؛ اما آنچه در این زمینه اهمیت دارد سرعت گروه لوله بازکنی فوری است که به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازد و می تواند در کمتر از یک ساعت برای رفع مشکل شما در مکان مورد نظر و خانه حاضر شود.

نصب توالت فرنگی در لواسان

امروزه با توجه به نیاز های زیادی که برای استفاده از توالت فرنگی داریم،از جمله مشکلات مفصلی و استخوانی چگونگی نصب و استفاده از توالت فرنگی را برای ما حائز اهمیت کرده است.

از لحاظ ظاهری بین توالت فرنگی ها تفاوت های زیادی است اما عملکرد همه توالت فرنگی ها به صورت یکسان است که نصاب ها از حدود معینی پیروی می کنند که نصب این توالت ها را آسان می کند.لوله بازکنی لواسان

و همچنین استفاده از توالت فرنگی ها معمولا در منازل مسکونی، اداره جات، بیمارستان ها و… استفاده می شود

نصب وتعمیر شیرآلات درلواسان

نصب آسان شیرآلات لواسانات

نصب آسان به ويژه برای تاسيسات لواسان و، نصاب ها و کسانی اهميت دارد که خودشان تمايل به نصب سريع شيرآلات در منزل دارند.در اين صورت افرادي با حداقل دانش فنی و با استفاده از دست به جای آچار نيز می توانند شيرآلات بهداشتی خود را شخصاً نصب نمايند.هنگام خريد شيرآلات از وبسايت شيرآلات کاويان، در بخش اطلاعات فنی، از وجود امکان نصب آسان در محصول مورد نظر خود اطلاع حاصل نماييد.

نصب آسان شیرآلات فشم

نحوه لوله بازکنی لواسان بزرگ وکوچک

لوله‌بازکنی خاکسفید
لوله‌بازکنی 

لوله بازکنی در منطقه سدلتیان روش های مختلفی دارد که در این بخش با آنها آشنا خواهید شد و مطلع می شوید که کدام روش از همه به صرفه تر و بهتر است. روش های باز کردن گرفتگی فاضلاب عبارتند از:

 

لوله بازکنی  با دستگاه فنر برقی

دستگاه تراکم هوا

دستگاه ساکشن

گرفتی‌ های حاد لواسان

در برخی از موارد لوله های آب فاضلاب به دلیل تشکیل شدن رسوب ها از مواد شیمیایی مثل پلاستیک و مواد سلولزی دچار گرفتگی میشوندکه به سختی میتوان آن را رفع کرد و با روش های خانگی مثل آب جوش ، تلمبه دستی ، جوهر نمک و روش های دیگر که میتوانید در لینک مشاهده کنید برطرف نمیشود اکثر گرفتگی ها آنقد شدید است که با دستگاه های واتر جت ، تراکم هوا ،‌ فنر زنی و استفاده از فنر های مختلف مانند الماسی ، فولادی که از قوی ترین نوع فنر ها هستند انسداد رفع نشده و مجبور به ترخیب کامل آن قسمت از لوله شده‌اند که هزینه بالایی را شامل میشود و به نمای خانه آسیب میزند برای مواجه نشدن با چنین مشکل هایی بهتر است هر چند وقت یک بار از روش های خانگی استفاده کنید لینک برای از بین بردن چربی و رسوبات داخل لوله ،‌ اگر متوجه گرفتگی لوله ها شدید با مشاور های ما تماس بگیرید که شما را راهنمایی کرده و در اسرع وقت در محل حضور یابند.

 

انواع فنروکاربردهای آن در لوله بازکنی لواسان

انواع فنر دستی

دستگاهی است ایمن و ساده که به راحتی در ابزار فروشی‌های پردیس یافت می‌شود و کار با آن بسیار ساده است. کافی فنر را با کمک دست تا جای ممکن درون لوله فاضلاب فرو کنید، سپس با چرخاندن دسته آن، باعث چرخش فنر شده و گرفتگی‌های جزئی لوله را باز کنید.

 

 

مزایای فنر دستی:

۱) سبک و ارزان است

 

۲) کاملاً بی‌خطر است.

 

۳) نیاز به مهارت خاصی ندارد.

 

 

معایب فنر دستی:

۱) قدرت کم در برطرف گرفتن گرفتگی‌های شدید

 

۲) خستگی ناشی از کار با آن.

 

۳) احتمال کثیف شدن دست و لباس و حتی محیط

 

فنر ساده

این فنر از قدرت به نسبت خوبی برخوردار است. اما نسبت به دو نوع فنر بعدی از قدرت کمتری برخوردار است. البته که قیمت آن نیز ارزان‌تر بوده و هزینه فنرزنی با آن نیز به وضوح کمتر خواهد بود. بنابراین، در بین انواع فنرهای لوله‌بازکنی پردیس، بیشترین کاربرد را دارد.

 

فنر الماسی در

قدرت این فنر از فنر ساده (معمولی) بیشتر بوده ولی از فنر فولادی ضعیف‌تر است. به همین تناسب قیمت آن نیز از فنر معمولی بیشتر و از فنر فولادی کمتر است.

 

واضح است که در صورتی که فنر معمولی قادر به رفع گرفتگی لوله نباشد، از فنر الماسی استفاده می‌شود و هزینه فنرزنی با فنر الماسی از هزینه فنر زنی با فنر معمولی بیشتر خواهد بود.

 

 

 

آموزش لوله بازکنی با دستگاه در پردیس

 

 

اولین نکته در آموزش لوله بازکنی پردیس با دستگاه موتوژن این است که فنر چاه بازکن به دلیل برخورداری از انعطاف پذیری بالا، این قابلیت را دارد که از هر پیچ و خم داخل لوله به سادگی عبور کنند؛ اما بهتر است سر فنر مخصوص به فنر دستگاه را نیز متصل کنید. راجع به سر فنرهای لوله بازکنی پردیس فاز ۸ و آشنای بیشتر با انواع آن ها می توانید با ما تماس بگیرید

۱_ فنر چاه باز کن باید به الکترو موتور متصل شده باشد تا همزمان با روشن شدن موتور، فنر به دوران درآید.

۲_ برای آموزش کار با دستگاه لوله بازکن موتوژن، ابتدا آن را روشن کرده و فنر دوار را با دست، به سمت داخل لوله حرکت دهید تا فنر چاه باز کن از جای خود خارج نشود.

۳_ به همین ترتیب اهرم گرداننده فنر را فشار دهید تا فنر شروع به حرکت کند. زمانی که فنر چاه باز کن شروع به گردش می کند، بعد از مدتی فنر گرفتگی های لوله را باز می کند. لازم به ذکر است محل هایی از لوله که گرفتگی رخ داده باید پیدا شوند و در آن محل ها فشار بیشتری وارد شود.

انواع روش های لوله بازکنی فاز۲پردیس کدام اند؟

صفر تا صد لوله باز کنی در بومهن

 

روش های مختلفی برای باز کردن انواع لوله ها با انواع گرفتگی ها وجود دارد افراد مجرب و با تجربه با رعایت کلیه ی پروتوکل های بهداشتی و نظافتی در کمترین زمان ممکن برای باز کردن لوله به محل مورد نظر مراجعه میکنند و با تشخیص علت و نوع گرفتی بهترین گزینه را برای بازکردن لوله ها در نظر میگیرند و با بهترین روش اقدام به باز کردن و رفع گرفتگی لوله ها مینمایند.فاز۲پردیس

لوله بازکنی با فنر در بومهن

لوله بازکنی با تراکم هوا درپردیس

لوله بازکنی فاز۴پردیس با تراکم هوا دستگاهی است که فشار هوا در آن ذخیره میشود و با قرار دادن دستگاه رو لوله و چاه و تخلیه با سرعت بالای هوا کمک میکند تا مشکلات و مواردی کهخ با فنر زنی رفع نشده اند حل شود در این روش باید دقت بالایی داشته باشید و افراد لوله باز کن دقت بالایی داشته باشند تا اسیب و یا سرریز اب و فاضلاب به وجود نیاید وجود خاک، سیمان و… در لوله برا میتوانید با این روش حل نمایید .

لوله بازکنی با تراکم هوا

نحوه لوله بازکنی فاز۵پردیس

لوله بازکنی در منطقه فاز۵پردیس روش های مختلفی دارد که در این بخش با آنها آشنا خواهید شد و مطلع می شوید که کدام روش از همه به صرفه تر و بهتر است. روش های باز کردن گرفتگی فاضلاب عبارتند از:

لوله بازکنی فاز۶پردیس با دستگاه فنر برقی

دستگاه تراکم هوا

دستگاه ساکشن

دستگاه پمپ

برای تماس لوله بازکنی فاز۶پردیس با شماره ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ تماس بگیرید.

این ۴ روش به علاوه روش های خانگی در واقع نحوه باز کردن لوله هستند که پیشنهاد ما برای اینکه اگر میخواهید مدت زمان زیادی از شر بالا زدن آب چاه خلاص شوید، استفاده از روش فنر برقی است.

در این روش چون فنر درون لوله میچرخد تقریبا هر چیزی که داخل آن سبب مسدود شدن و بالا زدن فاضلاب می شود را از بین میبرد. به همین خاطر تمام شرکت های لوله بازکنی تخلیه چاه دماوند در ابتدا از این روش استفاده می کنند و اگر فنر قادر به باز کردن گرفتگی نباشد در وحله دوم از دستگاه تراکم هوا استفاده می شود.

تراکم هوا با خالی کردن هوا با فشار بالا درون لوله یک دستگاه بسیار قوی جهت چاه بازکنی محسوب می شود. اما از این دستگاه نمیتوان مانند فنر برقی هر نوع گرفتگی را باز کرد.

سایر دستگاه ها نیز برای کارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این موارد خاص شامل نوع گرفتگی می شود. چون اگر نوع گرفتگی مشخص باشد سرویسکار به راحتی تصمیم میگیرد که از کدام دستگاه استفاده کند تا بازدهی بهتری داشته باشد. به همین دلیل اگر گرفتگی خاص باشد باید بررسی شود. در بخش بعدی علت گرفتگی و بالا زدن آب از لوله فاضلاب را با هم بررسی میکنیم.

هزینه لوله باز کنی درفاز۷پردیس

 

هزینه لوله بازکنی درفاز۷پردیس با توجه به مسائل گوناگونی متغیر میباشد و به عواملی از جمله مدت زمان لازم برای حل گرفتگی لوله ، روش استفاده شده برای باز کردن لوله ، میزان استفاده از ابزار و مواد برای باز کردن لوله ، شدت گرفتگی و … محاسبه میشود اما به طور کلی لوله باز کنی تهران با بالاترین تجربه و مهارت با تعرفه ای ارزان و مناسب در هر ساعتی از شبانه روز این امکان را به شما عزیزان میدهد تا در کمترین زمان ممکن از شر گرفتگی لوله های منزل ، محل کار و … راحت شوید

 

هزینه لوله باز کنی در بومهن

بهترین لوله باز کنی درفاز۸پردیس

ما بهترین لوله بازکنی درفاز۸پردیس را به شما عزیزان معرفی میکنیم .

 

ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم و با بهترین ابزار و دستگاه های پیشرفته می‌توانیم خدمتگزار مطمئنی برای شما باشید از این که ما را انتخاب می‌کنید سپاسگذاریم و این فرصت را قدر می‌دانیم تا شما عزیزان را به بهترین شیوه یاری رسانیم.

 

آیا لوله بازکنی فاز۹پردیس تضمینی انجام می شود؟

بله، لوله بازکنی محدوده فاز۹پردیس شرکت لوله بازکن بصورت تضمینی ارائه می شود. تضمین ما تحویل لوله باز شده به مشتری از انواع گرفتگی فاضلابی است. این یعنی شما می توانید با خیالی آسوده از بابت باز شدن لوله فاضلاب ساختمانتان از خدمات بی نظیر لوله بازکن استفاده کنید.

 

زمان رسیدن لوله بازکن فاز۱۰پردیس به محل چقدر است؟

ما با استخدام کردن نیروهای فنی متعدد در سراسر فاز۱۰پردیس از جمله پردیس، تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکار را به محل اعزام کنیم. به طور کلی، حدودا ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا لوله بازکن پردیس به محل برسد. گاهی اوقات این زمان کمتر هم می شود.

 

مراحل لوله باز کنی درفاز۱۱پردیس

مراحل لوله بازکنی درفاز۱۱پردیس با دقت بالا توسط افراد با تجربه و توانا با رعایت همه ی نکاتی که شما مدنظر دارید .

 

ما با توجه به تخصص و تجربه ای که طی چند دهه خدمت در این حوزه لوله بازکنی پردیس داشته ایم امروزه میتوانید کلیه ی خدمات را با بهترین رو شها و مراحل به انجام برسانیم.

 

فنر زنی ولوله بازکنی فاز۱۲پردیس

 

 

اقدامات مربوط به فنر زنی درفاز۱۲پردیس توسط تیم کاری و تخصصی لوله‌بازکنی پردیس به روش کاملا حرفه ای و مداوم به صورت تضمینی با ماندگاری بالا انجام می‌شود کلیه ی خدمات ما با دقت بالا و به صورت کلی و حرفه ای انجام می‌شود دلیل گرفتگی لوله ها و چاه های شما هر چیزی که باشد توسط نیرو های فنی و تخصصی ما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود ما با روش های کاملا تخصصی و حرفه ای بدون هیچ گونه آلودگی در نظافت کامل خدمات خود را به شما بزرگواران ارائه خواهیم داد و بزرگترین خواسته ی ما رضایتمندی شما عزیزان میباشد.

 

برای تماس چاه بازکنی شهرجدید پردیس با شماره ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ تماس بگیرید.

 

شماره لوله بازکنی کل فازهای پردیس

چاه بازکنی پردیس بصورت شبانه روزی، فوری و با قیمت مناسب توسط بهترین سرویسکاران حرفه ای انجام می شود. اگر نیاز به لوله بازکنی درشهرجدیدپردیس رادارید، میتوانید از طریق دکمه زیر با نزدیکترین سرویسکار حرفه ای در تماس باشید.

 

تماس شبانه روزی با لوله بازکن پردیس

 

لوله بازکنی با کمترین حد کثیف کاری

لوله بازکنی پردیس با کمترین میزان کثیف کاری در محیط

 

لوله بازکنی 24 ساعته

۲۴ ساعته ۷ روز هفته آماده انجام کار

 

لوله بازکنی تضمینی

تضمین تحویل لوله بازشده و آزمایش باز بودن راه آب

 

 

لوله بازکنی پردیس با دستگاه فنر برقی حرفه ای

 

 

انجام کار توسط سرویسکار حرفه ای و با تجربه

 

 

اعزام فوری سرویسکار در سراسر شهرپردیس

 

✅ تضمین لوله بازکنی: تحویل لوله باز شده

✅ میزان کثیف کاری: حداقل ممکن

✅ ساعات کاری: ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

✅ روش انجام کار: فنر برقی، تراکم هوا و …

لوله بازکنی پردیس یکی دیگر از خدمات منطقه پردیس لوله بازکن می باشد که با رعایت بهداشت و همچنین انجام کار با کمترین حد کثیف کاری ارائه میدهد. اگر مشکل گرفتگی توالت، گرفتگی لوله آشپزخانه، حمام، روشویی، سینک ظرفشویی، تراس و غیره دارید میتوانید ۲۴ ساعته با شماره پشتیبانی لوله بازکن پردیس در تماس باشید. ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶

 

خدمات لوله بازکنی درپردیس را بصورت شبانه روزی انجام می دهیم. ارائه لوله بازکنی ۲۴ ساعته درپردیس یعنی مهم نیست چه ساعتی به مشکل خورده اید، میتوانید همان موقع حتی ساعات پایانی شب یا اول صبح تماس بگیرید. سرویسکاران ما در خدمات شما مشتریان عزیز هستند.

 

برای تماس چاه بازکنی پردیس با شماره ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ تماس بگیرید.

 

لوله بازکنی منطقه پردیس

پردیس یکی از خوش مسیرترین محله های تهران می باشد که در منطقه ۸ شهرداری واقع شده است. بافت نسبتا قدیمی ساختمان های این منطقه سبب شده تا ساکنین آن با مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شوند. البته ساختمان های نوساز پردیس فاز۸نیز میتوانند با چنین مشکلاتی رو به رو شوند و نمیتوان گفت بالا زدن آب از چاه فاضلاب صرفا مربوط به ساختمان های قدیمی می شود. برای رفع این مشکلات نیاز به شرکت هایی است که خدمات چاه بازکنی فاز۸ ارائه دهند.

 

شرکت لوله بازکن دارای شعبات مختلفی در سراسر فاز۱پردیس می باشد. لوله بازکنی فاز۱پردیس از جمله خدماتی است که این شرکت بزرگ به ساکنین و مردم عزیز این منطقه ارائه میدهد. اعزام سرویسکار درفاز۴پردیس به سرعت انجام می شود چون همانطور که گفتیم به دلیل خوش مسیر بودن آن می باشد. در واقع اعزام سرویسکار لوله بازکن فاز۱۱ از خیابان های زیر صورت میگیرد به همین دلیل نیروهای فنی لوله بازکن سریع به محل می رسند:

 

لوله‌بازکنی میدان عدالت پردیس. لوله بازکنی خیابان شکاری پردیس. لوله بازکنی خیابان نخلستان پردیس .لوله‌بازکنی خیابان پاسداران پردیس. لوله بازکنی میدان فردوسی پردیس.لوله بازکنی محله پردیسان پردیس.لوله بازکنی محله افلاک پردیس فاز۱۱.لوله بازکنی تخت جمشید فاز۸پردیس .لوله‌بازکنی بام پردیس‌.لوله بازکنی خیابان دکترهایی پردیس

 

رفع گرفتگی سینک آشپزخانه درفاز۸هشت۸پردیس

 

لوله‌بازکنی فاز۱یک۱پردیس. بازکردن توالت فرنگی فاز۴چهار۴پردیس

 

لوله‌بازکنی فاز۲دو۲پردیس. فنرزنی لوله حمام فاز۳سه۳پردیس. لوله‌بازکنی لوله حمام درفاز۵پنج۵پردیس. چاه بازکنی فاز۶شیش۶پردیس. تخلیه چاه فاز۷هفت۷پردیس. بازکردن راه آب فاظلاب درفاز۹نه۹پردیس. فنرزنی آپارتمان‌های فاز۱۰ده۱۰پردیس. چاه بازکن ولوله بازکنی فاز۱۱یازده۱۱پردیس لوله‌بازکنی آشپزخانه فاز۱۲دوازده۱۲پردیس

 

لوله بازکنی با ستفاده از محلول های لوله بازکنی مجاز درپردیس

محلول هایی با علامت و نشان استاندارد را میتوان برای لوله بازکنی به کار گرفت اما باید این عمل توسط افراد لوله بازکن پردیس ماهر و باتجربه با رعایت نکات انجام شود برای باز کردن سینک ظرفشویی و یا چاه توالت میتوانید از این روش با تشخیص افراد لوله بازکن پردیس استفاده کنید .

 

لوله بازکنی با ستفاده از محلول های لوله بازکنی مجاز در بومهن

لوله بازکنی با روش های ترکیبی درفاز۸پردیس

بهره گیری از تجهیزات صنعتی با مواد شوینده به منظور لغزاننده شدن سطح لوله ها برای برطرف کردن مشکلات و چسبندگی داخل لوله ها گفته میشود .

 

لوله بازکنی با روش های ترکیبی در بومهن

لوله بازکنی با استفاده از پودر لوله بازکن درفاز۲پردیس

در این روش پس از ریختن پودر در داخل لوله گرفته شده و سپس بعد از مدت مشخص آب در لوله ریختن رسوبات و مواد مضر اضافی شسته میشوند و از بین میروند . ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶

 

ما تجربه ای دیرینه در این راستا داریم و می‌توانیم به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. و با بهره گیری از تجربه ی خود اقدامات مربوط به لوله بازکنی و فنر زنی در فاز۲پردیس را به اتمام میرسانیم.

 

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی فاز۳پردیس

 

علت بالا زدن چاه فاضلاب از توالت، آشپزخانه و حمام

شاید از نظر مردم گرفتگی ها یک دلیل واحد داشته باشند. اما باید بدانید که همیشه اینطور نیست و دلایل مختلفی وجود دارد که باعث مسدود شدن خروجی فاضلاب می گردد و آنها عبارتند از:

 

دستمال کاغذی

مدفوع

کم بودن شیب لوله

افتادن اشیا بزرگ و کوچک

ریختن مصالح ساختمانی درون لوله

شکستگی لوله

اشکال در شترگلو

کوچک بودن سیفون سنگ فرنگی

مو

رسوب و جرم

چربی و روغن

هر کدام از این موارد به تنهای میتوانند هر لوله ای را با گرفتگی مواجه کنند یا کاملا آن را مسدود نمایند. تقریبا تمام این گرفتگی ها با دستگاه فنر برقی در لوله بازکنی فاز۳پردیس قابل رفع هستند.

 

برای تماس چاه بازکنی فاز۱۱پردیس با شماره ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ تماس بگیرید.

 

البته دلایل دیگری هم میتواند باعث گرفتگی لوله های فاضلاب و نیاز به خدمات فنر زنی توسط مرکز تخلیه چاه لوله بازکنی فاز۱۱پردیس گردد. اما موارد بالا مشکلاتی هستند که مردم عمدتا با آنها رو به رو می شوند.

 

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی فاز۹پردیس

 

لوله بازکن های فاز۹پردیس چطور گرفتگی لوله را باز میکنند؟

لوله‌بازکنی پردیس

لوله‌بازکنی پردیس

همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیدم دستگاه های مختلفی جهت رفع انسداد لوله وجود دارد که سرویسکاران بنا به شرایط موجود و نوع گرفتگی دستگاه مربوطه را انتخاب میکنند. اما به طور کلی دستگاه فنر برقی که تقریبا همه مردم با آن آشنا هستند، توانایی باز کردن هر نوع گرفتگی حتی با قیر و سیمان را نیز دارد. به همین دلیل است که اغلب شرکت ها از آن استفاده می کنند.

 

اما مراحل باز کردن لوله در خدمات لوله بازکنی منطقه فاز۸پردیس توسط نیروی متخصص به شرح زیر است:

 

ابتدا سرویسکار تجهیزات خود اعم از فنر، دستگاه ژنراتور و هر چیزی که نیاز دارد را به محل گرفتگی می آورد.

فنر درون دستگاه قرار داده شده و سر آن به داخل لوله هدایت می شود.

پس از اینکار دستگاه توسط متخصص فنی روشن و شروع به بازگشایی گرفتگی لوله میگردد.

اگر فنر اول بتواند گرفتگی را باز کند مشکل رفع خواهد شد، در غیر اینصورت فنر قوی تری زده می شود.

تنها با همین ۴ مرحله مشکل شما عزیزان رفع شده و از بالا زدن آب چاه خلاص خواهید شد. به همین دلیل است که لوله بازکنی فاز۸پردیس با شعار فوری و تضمینی تبلیغ می شود.

 

درمنزل گرفتگی های لوله فاظلاب خود راحل کنید

نمک + سرکه

این روش برای گرفتگی‌های لوله‌های حمام و ناشی از موهای زائد، مناسب هستند. بهترین موقع برای استفاده از این روش، شب و قبل از خواب است.

یک سوم فنجان نمک و سرکه را به خوبی مخلوط کنید.نمک و سرکه به شدت واکنش داده، ظاهری شبیه به جوشیدن پیدا می‌کند.سریعاً و بدون مکث محلول سرکه و نمک را به یکباره درون لوله بریزید.محلول سرکه و نمک سریعاً با موارد زائد درون لوله واکنش می‌دهد و باعث ایجاد گاز می‌شود.تا صبح درون لوله آب نریزید و بگذارید محلول سرکه و نمک به کار حل کردن موارد زائد ادامه دهد.

بهتر است صبح، قبل از هر کاری، یک کتری آب جوش درون لوله‌ها بریزید. بدین ترتیب، گرفتگی لوله‌ها در بسیاری از موارد به طور کامل از بین می‌روند.

جوهر نمک

 

یک روش سنتی برای رفع گرفتگی لوله‌ها، استفاده از جوهرنمک است که اسیدی بسیار قوی است. هرچند استفاده از این روش در رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب بسیار مؤثر است، اما به هیچ وجه آن را توصیه نمی‌کنیم. زیرا در صورتی که در سیستم فاضلاب ساختمان از لوله‌های فلزی استفاده شده باشد، می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

علاوه‌براین، استفاده از اسید بسیار خطرناک است. علاوه‌بر آسیبی که ممکن است به پوست بزند، تنفس در فضایی که از این اسید استفاده می‌شود، برای ریه‌ها و چشم نیز بسیار خطرناک است. اسیدهای قوی نظیر جوهر نمک با لوله‌های آلومینیومی، آهنی، چدنی و پولیکا (بیشترین کاربرد را در سیستم فضلاب ایرانی دارد) واکنش داده، ضمن آسیب به سیستم فاضلاب، باعث تولید و انتشار گازهای سمی و ناسالم می‌شوند.

رفع بوی بد فاضلاب

در فاضلاب اثر واکنش‌های شیمیایی که موارد موجود در فاضلاب انجام می‌دهند، گازهایی معمولاً سمی و بد بو مانند گاز متان و سولفید هیدروژن تولید می‌شوند. هر دوی این گازهای بسیار سمی و خطرناک هستند و می‌توانند باعث سردرد، خواب‌آلودگی، بی‌حالی، حالت تهوع و استفراغ، تحریک و سوزش چشم‌ها و همچنین تحریک سیستم تنفسی شوند.گاهی نیز لاشه حیواناتی مانند موش که در سیستم فاضلاب مرده و گندیده‌اند، باعث ایجاد این بوی بد می‌شوند.

دلیل بوی بد فاضلاب چیست؟

بوی بد فاضلاب می‌تواند دائمی یا موقت باشد. همچنین ممکن است شدید یا خفیف باشد. ممکن است در تمام محیط قابل استشمام باشد یا فقط در جاهای خاصی این بو وجود داشته باشد یا در جاهای خاصی شدیدتر باشد. این علایم می‌توانند به متخصصان لوله‌کش در علت یابی کمک کنند.در سیستم فاضلاب معمولاً لوله‌هایی به شکل U وجود دارند که همیشه مقداری آب درون خود نگهداشته و از نشت این گازهای سمی و بد بود به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. نقص در کارکرد این لوله‌های U شکل، دلیل اصلی نشت بوی بد فاضلاب به داخل ساختمان می‌باشند.

روش‌های خانگی از بین بردن بوی بد فاضلاب

با توجه به مطالب فوق، در صورتی که علت بوی بد فاضلاب ناشی از گرفتگی لوله‌ها و رسوبات فاضلاب در لوله‌های ورودی سیستم فاضلاب باشد، می‌توان از روش‌های زیر برای رفع این بوی بد استفاده کرد.

سرکه جوش شیرین

 

سرکه و جوش شیرین حلال خوبی برای چربی‌ها و مواد فاضلاب می‌باشد که معمولاً باعث انتشار بوی بد در محیط می‌شوند.

۱۰۰ گرم جوش شیرین را به صورت خشک درون لوله فاضلاب بریزید.

یک فنجان سرکه روی آن بریزید.

یک کتری روی اجاق گاز بگذارید تا جوش بیاید (تقریباً ۲۰ دقیقه)

کتری آب جوش را به یکباره روی آن بریزید تا جرم‌ها و چربی‌ها را بشوید.

آب لیمو و جوش شیرین:

آب‌لیمو و جوش شیرین حلال بسیار خوبی برای چربی‌ها و دیگر رسوبات گندیده‌ای است که در سیستم فاضلاب باعث انتشار بوی بد می‌شوند.

یک فنجان جوش شیرین داخل ورودی فاضلاب بریزید.

یک فنجان آب‌لیمو روی آن بریزید.

کمی صبر کنید.

مقدار کمی آب سرد روی آن بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید تا چربی‌ها و مواد دیگر حل شوند.

بگذارید درون فریزر تا یخ بزند.

آن را روی ورودی لوله فاضلاب بگذارید تا به آرامی آب شده و وارد لوله شود.

بدین‌ترتیب، محلول شما به آرامی با پس‌مانده‌های غذا واکنش داده و آن‌ها را حل می‌کند.

این روش را می‌توانید چندین بار تکرار کنید

روش‌های حرفه‌ای از بین بردن بوی بد فاضلاب

در اولین قدم متخصصان لوله‌بازکنی پردیس فاز ۹ اقدام به شناسایی دلیل انتشار بوی بد فاضلاب به درون ساختمان می‌نمایند.

در صورتی که علت بوی بد، شکستگی یا نشت آب از لوله U شکل باشد، متخصصان لوله‌بازکنی پردیس فاز 11 با تعویض آن، مشکل بوی بد را برطرف می‌کنند.

در صورتی که علت انتشار بوی بد، رسوبات گندیده درون لوله باشد، اقدام به لایه‌روبی و رسوب زدایی می‌کنند که ممکن است با فنرزنی صورت گیرد یا با استفاده از محلول مناسب.

در صورتی که علت انتشار بوی بد فاضلاب گرفتگی لوله‌ها و جمع شدن مواد فاضلاب درون لوله‌ها و ایجاد گازهای فاضلاب درون لوله‌ها باشد، با استفاده از روش مناسب، اقدام به رفع گرفتگی لوله نموده، مشکل را برطرف می‌کنند.

در صورتی که روش‌های خانگی ارائه شده در بالا جواب ندهد، یا بوی بد فاضلاب در تمامی منزل قابل استشمام باشد، حتماً از متخصصان لوله‌بازکنی کمک بگیرید. برای کمک گرفتن از متخصصان لوله‌بازکنی پردیس فاز ۳ می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

رفع بوی بد توالت فرنگی

توالت فرنگی معمولاً مقداری آب درون خود نگه می‌دارد که مانع نفوذ بودی بد فاضلاب از طریق لوله اصلی می‌شود. در صورتی که به هر دلیل این آب تخلیه شود، نمی‌تواند مانع انتشار بوی بد فاضلاب شود.

این مشکل زمانی پیش می‌آید که نصب توالت فرنگی با مشکل همراه باشد. در این صورت باید با یک متخصص تماس گرفته و از او کمک بگیرید. می‌توانید با کلیک روی این لینک از متخصصان شرکت لوله‌بازکنی پردیس فاز ۲ کمک بگیرید.

یکی دیگر از دلایل انتشار بوی بد فاضلاب از طریف توالت فرنگی، معیوب بودن بوگیر (حلقه آب‌بندی) توالت فرنگی است. همان‌طور که در شکل می‌بینید، این حلقه باعث می‌شود بو از کناره‌های لوله وارد محیط نشوند.

امروزه بوگیرهای ژله‌ای طراحی و تولید شده‌اند که بسیار مؤثر هستند و از نفوذ بوی بد فاضلاب به داخل محیط به طور کامل جلوگیری می‌کنند. البته تعویض این حلقه‌ها باید به وسیله نیروهای متخصص صورت گیرد تا کارایی کامل داشته باشند. با کلیک روی این لینک می‌توانید از متخصصان لوله‌بازکنی پردیس کمک بگیرید.

 

 

برگه‌ها

آموزش لوله بازکنی پردیس در خانه

تخلیه چاه پردیس۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶۵حفرچاه

تعمیرپکیج۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶سرویس ونگهداری

تماس با ما

خرید وفروش دستگاه لوله بازکنی پردیس/تهران

درباره ما

دستگاه لوله بازکنی چیست؟وچطورکارمیکند؟طرزکاردستگاه لوله بازکن

رفع بوی بدفاظلاب درپردیس

رفع نم ورطوبت درپردیس بانانو مخصوص

روشهای خانگی لوله بازکنی پردیس

لوله بازکنی آبسرد۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ارزن شبانه روزی حتی تعطیلات

لوله بازکنی بومهن ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶تخلیه چاه بومهن

لوله بازکنی پردیس ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶رفع گرفتگی لوله شبانه روزی ارزان

لوله بازکنی جاجرود۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ارزان چاه بازکن لوله بازکن

لوله کشی بومهن تاسیسات۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶لوله بازکن فنرزنی

نصب شیرآلات پردیس۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶تعمیرشیرآلات درپردیس

وبلاگ

برگه‌ها

آموزش لوله بازکنی پردیس در خانه

تخلیه چاه پردیس۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶۵حفرچاه

تعمیرپکیج۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶سرویس ونگهداری

تماس با ما

خرید وفروش دستگاه لوله بازکنی پردیس/تهران

درباره ما

دستگاه لوله بازکنی چیست؟وچطورکارمیکند؟طرزکاردستگاه لوله بازکن

رفع بوی بدفاظلاب درپردیس

رفع نم ورطوبت درپردیس بانانو مخصوص

روشهای خانگی لوله بازکنی پردیس

لوله بازکنی آبسرد۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ارزن شبانه روزی حتی تعطیلات

لوله بازکنی بومهن ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶تخلیه چاه بومهن

لوله بازکنی پردیس ۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶رفع گرفتگی لوله شبانه روزی ارزان

لوله بازکنی جاجرود۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶ارزان چاه بازکن لوله بازکن

لوله کشی بومهن تاسیسات۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶لوله بازکن فنرزنی

نصب شیرآلات پردیس۰۹۱۹۸۳۰۸۰۳۶تعمیرشیرآلات درپردیس

وبلاگ

تمامی حقوق محفوظ است

 

تماس باما۰۹۳۷۴۰۱۰۱۳۱شبانه روزی ارزان

تماس با لوله بازکنی